Sales for Youngs book by Iulius Grosu

Ghid de conduită profesională

Autor: Iulius Grosu

ISBN: 1-4535-5773-3 (Trade Paperback 6x9)
ISBN13: 978-1-4535-5773-0 (Trade Paperback 6x9)

Pagini: 49
Formatul carții: Trade Book 6x9
Subiect: Biografia autorului

Cumpara cartea cu numai 5 EUR

Descriere

Ideea conceperii acestui material persistă de multă vreme în mintea mea și a devenit tot mai clară pe măsură ce, căutând în librării, nu găseam o lucrare similară destinată tinerilor agenți de vânzări. Știm cu toții cât este de greu să pornim la drum fără un minim de cunoștințe, fără un ghid călăuzitor, care să ne arate maniera corectă de lucru și care să ne ferească de cel mai mare dușman: EȘECUL.

Cea mai ascunsă dorință a mea este ca într-un viitor cât mai apropiat sintagma de om de vânzări să fie general valabilă în lista meseriilor agreate, în adevăratul sens al cuvântului, recunoscută pretutindeni. Insist asupra acestui aspect pentru că sunt convins că fiecare dintre Dvs. v-ați întâlnit cel puțin o dată cu situația în care, sub o formă sau alta, diverse persoane s-au exprimat tendențios la adresa ocupației de om de vânzări. Cei care greșesc astfel nu stiu cât de grea dar cât de frumoasă este meseria la care mă refer. Și spun acest lucru în special pentru că, indiferent de funcția deținută, de la Sales Representative până la Sales Manager, toți suntem la bază oameni de vânzări!

Am început să schițez acest conținut din prima zi a anului 2006, care pentru mine are două valențe de foarte mare însemnătate: anul acesta am împlinit vârsta de 35 de ani și 15 ani în domeniul vânzărilor. Fiecare loc de muncă a însemnat o experiență nouă, o altă etapă. Am încercat, atât cât s-a putut, să evit repetarea greșelilor anterioare. În marea majoritate a cazurilor am reușit, dar am făcut altele. De fiecare dată însă am învățat din ce în ce mai mult! Cantitativ sau calitativ.

Derulând filmul acestor ani am realizat că o mare parte din cunoștințele pe care le dețin provin mai curând din observațiile și percepțiile personale asupra situațiilor întâlnite decât dintr-o serie de cursuri și instructaje efectuate într-un cadru organizat. Ca urmare a acestei retrospective s-a înfiripat, firește, întrebarea: Care ar fi fost nivelul meu de cunoștințe și care ar fi fost stadiul profesional din prezent daca aș fi beneficiat de un sistem riguros de instruire? Greu de spus. Cert este că procesul de dezvoltare ar fi fost mult mai scurt.

Acesta este principalul motiv care m-a determinat să scriu această lucrare, care nu este nici pe departe o soluție de modus vivendi; sper însă din toată inima că este suficient de concisă și de coerentă încât să ofere tinerilor agenți de vânzări câteva repere referitoare la o manieră sănătoasă și de bun simț de a-și desfășura activitatea. După cum este definit încă din titlu și după cum veți observa din conținut, materialul nu oferă o soluție ''la cheie'' în vederea obținerii succesului profesional, dar atrage atenția asupra multor greșeli grave și frecvente care apar în actul de vânzare. De aceea și ultimul capitol, "Ce să NU" este mult mai consistent decât celelalte. În concluzie, dacă veți spera că în aceste rânduri veți găsi cheia succesului Dvs., veți fi profund dezamăgiți. În schimb, dacă veți parcurge acest conținut cu intenția clară de a învăța cum să vă feriți de necazuri, există posibilitatea să găsiți repere suficiente în eliminarea gafelor și a surprizelor neplăcute. Vă doresc succes!

Puteți cumpăra cartea aici.

Training în vânzări
Training în vânzări
"Modul I ÎNCEPĂTOR":

Destinat persoanelor cu experiență în vânzări sub 1 an.

Obiectivele:

  1. Înțelegerea și cunoașterea procesului de vânzare;
  2. Identificarea și conștientizarea calităților și defectelor;
  3. Conștientizarea necesității instruirii continue;
  4. Identificarea instrumentelor de lucru ale agentului de vânzări, a utilității și a funcționalității lor;
  5. Conștientizarea necesității adoptării atitudinii pozitiviste;
  6. Identificarea elementelor necesare desfășurării corecte a activității;
  7. Dezvoltarea abilităților de relaționare;
  8. Identificarea greșelilor majore frecvente, în vederea evitării acestora.

Structura:

  1. Procesul de vânzare;
  2. Calitățile agentului de vânzări;
  3. Pregătirea profesională;
  4. Instrumentele agentului de vânzări;
  5. Atitudinea agentului de vânzări;
  6. Modul de lucru;
  7. Relația cu interlocutorii;
  8. Greșelile frecvente.

Durata: 6-8 ore
Costul: 3.000 lei / grupa de cursanți sau 250 lei / cursant cu număr minim de cursanți: 12

"Modul II INTERMEDIAR":

Destinat persoanelor cu 1-2 ani experiență în vânzări.

Obiectivele:

  1. Identificarea și cunoașterea tipologiilor de clienți;
  2. Identificarea și cunoașterea tehnicilor esențiale de vânzări;
  3. Identificarea și cunoașterea elementelor necesare realizării evaluării;
  4. Constientizarea necesității și oportunității realizării evaluării.

Structura:

  1. Tipologiile de clienți;
  2. Tehnicile de vânzare;
  3. Evaluarea procesului de vânzare. Necesitate și oportunitate.

Durata: 8-10 ore
Costul: 3.500 lei / grupa de cursanți sau 350 lei / cursant cu număr minim de cursanți: 10

"Modul III MEDIU EXPERIMENTAT":

Destinat persoanelor cu 2-3 ani experiență în vânzări.

Obiectivele:

  1. Identificarea și demontarea obiecțiilor;
  2. Identificarea și cunoașterea tehnicilor esențiale de negociere;
  3. Cunoașterea modului de realizare și de aplicare a analizei SWOT.

Structura:

  1. Obiecțiile clienților;
  2. Tehnicile de negociere;
  3. Analiza SWOT.

Durata: 10-12 ore
Costul: 4.000 lei / grupa de cursanți sau 500 lei / cursant cu număr minim de cursanți: 8

"Modulul IV MIX":

Mix între modulele I - III, în funcție de necesitățile solicitantului.

"Modulul V OPEN":

Teme propuse de solicitant, în funcție de necesitățile acestuia.

"Modulul VI EXPERIMENTAT":

Destinat persoanelor cu 3-5 ani de experiență în vânzări.
În pregătire.

"Modulul VII SENIOR":

Destinat persoanelor cu 5-10 ani experiență în vânzări.
În pregătire.

Certificat de absolvire formator

Contact

Aveți o afacere și aveți nevoie de un FORECAST al balanței de venituri și cheltuieli? Intenționați să demarați o afacere și aveți nevoie de un BUSINESS PLAN analitic?

Timpul de producție este de 3-10 zile iar costurile sunt între 50 și 250 EUR, în funcție de complexitate și de perioada analizată. Trimiteți-mi vă rog solicitarea dvs. aici.

Doriți să vă organizați mai bine activitatea zilnică? Trimiteți-mi descrierea detaliată a unei zile obișnuite de lucru și voi realiza pentru dvs. un model de planificare a activităților zilnice (ToDoList). Timp de execuție: 1-3 zile. Cost: 25 - 50 EUR.

Educație de la distanță Educație online

English . Româna